Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Uważaj na fałszywe emaile!

06/02/2025

Uważaj na nowy sposób oszustwa - fałszywe wiadomości e-mail rozsyłane przez przestępców, w których informują o powiązaniu karty z wieloma urządzeniami i konieczności identyfikacji jej użytkownika. Link w wiadomości prowadzi do fałszywej strony internetowej, dzięki której przestępcy wyłudzają dane logowania do bankowości internetowej. Ten sposób oszustwa to tzw. phishing.

Takie e-maile mogą trafić również do Klientów Banku BNP Paribas. Dlatego uważnie sprawdzaj adresy nadawców wiadomości e-mail, zwłaszcza jeśli ich treść wzbudza Twój niepokój lub gdy zawierają załączniki. Podejrzany, dziwny adres e-mailowy lub adres tylko trochę przypominający ten oficjalny to ważny czynnik alarmujący, że możesz mieć do czynienia z oszustem.

Pamiętaj, że Bank BNP Paribas nigdy nie wysyła do swoich Klientów wiadomości e-mail, w których prosi, aby:

  • podali lub zweryfikowali swoją tożsamości lub dane o koncie,
  • udostępnili hasła, kody autoryzacji transakcji, PIN-y czy numery kart. Otrzymałeś podejrzaną wiadomość e-mailową?
  • nie odpowiadaj na taką wiadomość
  • nie wypełniaj otrzymanych formularzy
  • nie klikaj w linki zamieszczone w treści wiadomości lub na obcych stronach internetowych.
     

Jeśli masz wątpliwości czy wiadomość jest autentyczna, niezwłocznie zgłoś to w Centrum Telefonicznym Banku BNP Paribas (infolinia czynna 24/7):
tel: 500 990 500, tel: +48 22 134 00 00

(koszt połączenia według stawek operatora).