Komunikaty
Komunikaty systemowe
Wszyscy klienci indywidualni Banku BNP Paribas przejdą do GOonline do 22 maja 2020 r.
Do 22 maja 2020 r. wszyscy użytkownicy bankowości internetowej Banku BNP Paribas będą już korzystać z GOonline, a system Pl@net dla klientów indywidualnych zostanie wyłączony. GOonline to nowoczesny system bankowości internetowej uruchomiony przez Bank pod koniec lipca 2019 r. Został zaprojektowany z dbałością o wygodę użytkownika i z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Za kilka dni GOonline będzie jedynym systemem bankowości internetowej dla klientów detalicznych Banku BNP Paribas.
GOonline to bankowość elektroniczna nowej generacji. Budowaliśmy ją w oparciu o najnowsze rozwiązania technologiczne, stawiając na bezpieczeństwo, intuicyjność, przyjazny design. System jest też w pełni kompatybilny z aplikacją bankowości mobilnej GOmobile. – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas. – Zależało nam, aby to narzędzie było jak najszybciej dostępne dla wszystkich naszych klientów. Od lipca 2019 r. trwa proces migracji użytkowników poprzedniej wersji bankowości internetowej Pl@net, który planujemy zakończyć 22 maja 2020 r. – informuje.
Już od listopada 2019 r. wszyscy klienci indywidulani Banku BNP Paribas, posiadający dostęp do bankowości internetowej, mogli przekonać się o walorach GOonline, logując się przy użyciu tego samego loginu, co do systemu Pl@net. Z nowoczesnej i bezpiecznej bankowości internetowej korzystają już także klienci Wealth Management. W GOonline użytkownicy mogą w łatwy i intuicyjny sposób znaleźć informacje, które były dostępne w poprzednim systemie, m.in. historię rachunku, a także stałych odbiorców i szablony płatności zdefiniowane w Pl@net. Wyłączenie starego systemu nie będzie miało żadnego wpływu na użytkowanie aplikacji mobilnej GOmobile. Nowy system nie ma połączenia z systemem BiznesPl@net, do którego osoby korzystające z rachunku firmowego będą logować się odrębnie.
Nowa bankowość internetowa GOonline to system przyjazny i bardzo bezpieczny. Pomyślany jest tak, aby użytkownik mógł w jak najmniejszej liczbie kroków wykonać potrzebne czynności, np. GOonline pozwala na szybki dostęp do najważniejszych produktów bankowych, które widoczne są od razu po zalogowaniu, a komunikat w bocznym panelu przypomni o dacie najbliższych płatności cyklicznych. Dbając o komfort klientów, Bank wprowadził także wiele usprawnień na podstawie opinii użytkowników. W nowym systemie można wygodnie zlecać przelewy, sprawdzić wysokość i termin spłaty najbliższej raty kredytu, aktywować kartę, zmienić PIN, modyfikować limity płatności kartą, a także bez wizyty w oddziale zmienić swoje dane adresowe. W nowej bankowości internetowej można również skorzystać z dodatkowych udogodnień, jak np. rozłożenie na raty spłaty karty kredytowej czy poprzez czat bezpośrednio skontaktować się z doradcą.
Więcej informacji o bankowości GOonline i jej funkcjonalnościach znajduje się pod adresem: https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-internetowa/goonline Otwiera się w nowym oknie.