Komunikaty
Komunikaty systemowe
Nawet do 300 zł zwrotu rocznie dla nowych klientów BGŻ BNP Paribas – łap „złote” z GOmobile
Wystartowała kampania nowej aplikacji mobilnej GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas. W ramach promocji „Mobilna premia” klienci, którzy otworzą konto w Banku, otrzymają złotówki za mobilne płatności i przelewy - nawet do 300 zł w ciągu 12 miesięcy. Oferta skierowana jest do osób, które w ciągu 3 ostatnich lat nie posiadały konta w Banku BGŻ BNP Paribas. Klienci mają do wyboru między innymi darmowe Konto Optymalne. Promocja potrwa do 29 grudnia br.
– Dziś nie wyobrażamy sobie codzienności bez telefonu. Przestał być już postrzegany przez konsumentów jako zwykłe narzędzie do komunikacji, bo wraz z rozwojem nowych technologii oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań. Coraz bardziej cenimy sobie wygodę, a wraz z nią poszukujemy produktów i usług opartych na nowoczesnych technologiach. Mając to na uwadze stworzyliśmy kampanię nowej aplikacji mobilnej GOmobile Banku, która jest osnuta na motywie „kury, znoszącej złote”. Ten popularny związek frazeologiczny dobrze wpisuje się w ofertę benefitów, nie mogliśmy więc nie wykorzystać tego faktu – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.
Zgodnie z promocją „Mobilna Premia” nowi Klienci, którzy założą Konto Optymalne w Banku BGŻ BNP Paribas, otrzymają zwrot złotówek, ilekroć użyją telefonu do płatności zbliżeniowych oraz mobilnych przelewów. W ten sposób telefon zupełnie jak „kura znosząca złote jajka” staje się źródłem dodatkowych pieniędzy. – Darmowe konto to już standard w ofercie banków, a w zmieniającym się świecie wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną. Klienci chcą mieć poczucie, że podążają we właściwym kierunku. Tego samego oczekują od naszego banku, dlatego Bank BGŻ BNP Paribas wykracza poza standardy i dostosowuje się do ich potrzeb, czego najlepszym przykładem jest aplikacja mobilna z darmowym kontem, w którym dodatkowo za mobilną płatność, klienci otrzymają zwrot złotówek – mówi Piotr Machel.
Nowi klienci Banku dokonując płatności telefonem za usługi, z których korzystają na co dzień, jak np. wizyta u fryzjera, pralnia czy wysyłka kwiatów, jednocześnie zarabiają. Premia jest liczona jako 1 zł za transakcję mobilną, tj. transakcję aplikacją mobilną GOmobile (transakcja bezgotówkowa z konta w aplikacji GOmobile, za wyjątkiem płatności BLIK i założenia lokaty), transakcję za pośrednictwem Android Pay i transakcję MasterPass. Wysokość premii stanowi maksymalnie do 25 zł miesięcznie, wypłacane przez 12 miesięcy od dnia przystąpienia do promocji, co daje w sumie 300 zł zwrotu. Złotówki należne za transakcje wykonane w danym miesiącu kalendarzowym trafią na konto klienta 8. dnia następnego miesiąca.
Wnioski o założenie konta można składać online na stronie www.bnpparibas.pl lub osobiście w jednym z prawie 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas albo pod numerem infolinii 801 321 123 (wyłącznie telefony stacjonarne) lub +48 22 134 00 00 czynnej 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora).
Kampania reklamowa aplikacji mobilnej GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas do darmowego Konta Optymalnego potrwa do 3. grudnia br. i obejmie telewizję, Internet, kina oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales@More.