Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Nowa Pl@net - przed zalogowaniem sprawdź ustawienia Twojej przeglądarki

07/04/2013

Krok 1 – Sprawdź jaką masz przeglądarkę

Informację o wersji posiadanej przeglądarki oraz protokole szyfrowania znajdziesz wybierając z menu opcję "Pomoc", a następnie (w zależności od przeglądarki):

  • "O programie Firefox",
  • "Internet Explorer - informacje",
  • "O Operze”

 

Krok 2 – Jeśli potrzeba, zaktualizuj przeglądarkę

Zalecane przeglądarki

  • Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 8.0
  • Mozilla Firefox w wersji nie niższej niż 6.0
  • Opera w wersji nie niższej niż 11.0

Krok 3 – Usuń tymczasowe pliki

Usuń internetowe pliki tymczasowe, żeby system Pl@net działał poprawnie.

Można to zrobić w prosty i szybki sposób poprzez naciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DEL, a następnie w zależności od przeglądarki:

  • Microsoft Internet Explorer 
    Menu „Narzędzia” » „Opcje internetowe” » zakładka „Ogólne”, część „Historia przeglądania”, przycisk „Usuń” - wybierz opcje „Usuń pliki cookie...” oraz „Tymczasowe pliki internetowe” 
    Menu „Narzędzia” » „Opcje internetowe” » zakładka „Ogólne”, część „Historia przeglądania”, przycisk „Ustawienia” » w części „Sprawdź, czy są nowsze wersje przechowywanych stron” zaznacz opcję „Za każdym razem, gdy odwiedzam tę stronę”
  • Mozilla Firefox 
    Menu „Narzędzia” » „Wyczyść historię przeglądania” – zaznacz opcje „Ciasteczka” i „Pamięć podręczna” oraz naciśnij przycisk „Wyczyść teraz”. Możesz też wskazać okres, z którego zostanie usunięta pamięć podręczna
  • Opera 
    Menu „Ustawienia” » „Wyczyść historię przeglądania” oraz zaznacz „Usuń wszystkie ciasteczka”, „Usuń strony i dane chronione hasłami dostępu”, „Usuń cała zawartość pamięci podręcznej”, a następnie nacisnąć przycisk „Usuń”.
  • Google Chrome 
    Menu „Ustawienia Google Chrome” » „Narzędzia” » „Wyczyść dane przeglądania…” - wybierz opcję „Opróżnij pamięć podręczną” oraz „Usuń pliki cookie i inne dane witryn” i naciśnij przycisk „Wyczyść”

 

Krok 4 – tryb zgodności

Należy „wycisnąć” drugą ikonę na prawo od paska adresu (patrz poniżej) Teraz system Pl@net będzie działać prawidłowo.

 

W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią.