Komunikaty
Komunikaty systemowe
Ważna wiadomość dla użytkowników Google Chrome oraz Mozilla Firefox
W przypadku wystąpienia problemów z działaniem systemu Pl@net na przeglądarkach Google Chrome oraz Mozilla Firefox uprzejmie prosimy o usunięcie z nich tymczasowych plików internetowych (pamięci podręcznej przeglądarki).
Można to zrobić w prosty i szybki sposób poprzez naciśnięcie kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+DEL, a następnie:
- w Google Chrome pojawi się formularz: Wyczyść dane przeglądarki, na którym należy:
- wybrać opcję: Wyczyść poniższe elementy za okres od samego początku
- zaznaczyć WSZYSTKIE opcje poza: Wyczyść historię przeglądania, oraz Wyczyść historię pobierania oraz Wyczyść zapisane hasła
- nacisnąć przycisk: Wyczyść dane przeglądarki
- następnie prosimy o zamknięcie i ponowne uruchomienie przeglądarki.
- w Mozilla Firefox pojawi się formularz: Wyczyść całą historię, na którym należy:
- w części: Szczegóły, wybrać opcję: Okres do wyczyszczenia: Wszystko
- zaznaczyć WSZYSTKIE opcje poza: Historia przeglądanych stron i pobranych plików
- nacisnąć przycisk: Wyczyść teraz
- następnie prosimy o zamknięcie i ponowne uruchomienie przeglądarki.
Dodatkowo: w przypadku posiadania starszych wersji przeglądarek zalecamy ich aktualizację do wersji najnowszych.
UWAGA: Alternatywnym również skutecznym rozwiązaniem jest tymczasowe skorzystanie z innej przeglądarki internetowej.