Karta obciążeniowa
Ubezpieczenie dotyczy kart obciążeniowych: Mastercard Business Executive, Visa Business Charge Platinum
Ochrony udziela Ubezpieczyciel Inter Partner Assistance S.A.
Przedmiotem i zakresem ochrony ubezpieczeniowej jest:
- nieuprawnione użycie karty,
- utrata gotówki wypłaconej z bankomatu,
- nieuczciwe wykorzystanie karty,
- ubezpieczenie podróżne.
Zakres terytorialny ubezpieczenia obejmuje zdarzenia ubezpieczeniowe zaistniałe na całym świecie z zastrzeżeniem, że ubezpieczenie podróżne nie obejmuje zdarzeń mających miejsce na terenie Antarktyki, Arktyki i obszarów położonych powyżej 6500 m n.p.m.
Ubezpieczenie jest bezpłatne dla Klienta
Dodatkowe informacje
Nieuprawnione użycie karty:
|
|
Utrata gotówki wypłaconej z bankomatu:
|
|
Nieuczciwe wykorzystanie Karty:
|
|
Ubezpieczenie podróżne:
|
Okres ochrony ubezpieczeniowej dla ubezpieczenia korporacyjnego:
- rozpoczyna się z momentem przystąpienia do ubezpieczenia – trwa tylko w okresie, w którym karta jest aktywna,
- wygasa:
- z dniem wyczerpania sumy ubezpieczenia lub limitów dla poszczególnych świadczeń,
- z dniem rezygnacji Klienta z ubezpieczenia,
- z dniem śmierci Użytkownika Karty,
- z dniem ostatnim dniem okresu ubezpieczenia,
- z dniem ostatnim dniem miesiąca kalendarzowego, w którym karta zostanie zastrzeżona.
Okres ochrony ubezpieczeniowej dla ubezpieczenia podróżnego:
- trwa tylko w okresie, w którym karta jest aktywna,
- dla ubezpieczenia kosztów leczenia i assistance medycznego, opóźnienia bagażu i opóźnienia lotu:
- rozpoczyna się od momentu przekroczenia przez Użytkownika Karty granicy kraju stałego zamieszkania przy wyjeździe,
- kończy się w chwili przekroczenia granicy kraju stałego zamieszkania przy powrocie, najpóźniej jednak z upływem 60 dnia podróży,
- dla ubezpieczenia NNW i utraty bagażu:
- rozpoczyna się w chwili opuszczenia przez Użytkownika Karty miejsca zamieszkania z bezpośrednim zamiarem rozpoczęcia podróży,
- kończy się w chwili powrotu do miejsca zamieszkania po zakończeniu podróży, najpóźniej jednak z upływem 60 dnia podróży.
Jak zgłosić zdarzenie ubezpieczeniowe?
Zdarzenie ubezpieczeniowe należy zgłosić
niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 48h),
skontaktować się
z Centrum Pomocy Assistance (czynne 24/7)
pod numerem telefonu
+48 22 529 85 20
(Koszt połączenia wg stawki operatora)