Bank zmieniającego się świata
 
 

KARTA DEBETOWA

Karta Mastercard Multiwalutowa

 

  • wygodne płatności jedną kartą z kilku rachunków walutowych
  • automatycznie dopasuje się do obowiązującej waluty w podróży
  • możliwość powiązania karty z wybranymi walutami (PLN, USD, EUR, CHF, GBP)

Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania
– to współczesny sposób na życie.

Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!

Karta debetowa wydawana jest do
Mojego Konta Premium.

Jak zamówić kartę?

Jeżli masz Moje Konto Premium w Banku BNP Paribas, możesz zamówić do niego kartę multiwalutową.

1

1

Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline

 

Zaloguj się

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz zakładkę Moje Finanse > Konta, a następnie ZŁÓŻ WNIOSEK O KARTĘ DEBETOWĄ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk Potwierdź i zamów.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Moje Finanse > Karty

1

1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile

 

Nie masz aplikacji? Pobierz ją za darmo!

Pobierz z App Store Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem iOS

Pobierz z Google Play Otwiera się w nowym oknie.

Dla telefonów z systemem Android

2

2

Wypełnij wniosek

Wybierz Finanse > Konto >Karty >Zamów kartę
lub
Wybierz Dla Ciebie > Karta debetowa do Twojego rachunku > Zamów kartę.
Wskaż konto, do którego chcesz zamówić kartę i kliknij DALEJ.

3

3

Wybierz Kartę Mastercard Multiwalutową

Kliknij DALEJ i wskaż typ karty:
Karta mobilna lub fizyczna.
Gdy wybierzesz kartę fizyczną, wybierz również sposób dostarczenia i kliknij DALEJ

4

4

Zaakceptuj wniosek

Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.

Dostaniesz potwierdzenie, że karta została wydana.

Kartę znajdziesz w zakładce Finanse > Karty

1

1

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji

Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

umów się

2

2

Wybierz kartę

Doradca zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

1

1

Zadzwoń

+48 500 970 341

Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 8:00-20:00, opłata za połączenie wg cennika operatora

2

2

Wybierz kartę

Konsultant zbada Twoje potrzeby i zaproponuje kartę dopasowaną do Twoich oczekiwań.

3

3

Złóż wniosek o kartę

Karta będzie widoczna w bankowości internetowej GOonline i aplikacji mobilnej GOmobile.

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon

500 970 341

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Opłaty

Plan Taryfowy/ Moje Konto Premium Opłata
Wydanie i wznowienie karty po upływie terminu ważności 0 zł
Użytkowanie/obsługa karty debetowej miesięcznie 5 zł
Wypłaty gotówki z bankomatów  

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash, Euronet oraz pozostałych w Polsce

0 zł

Grupy BNP i w ramach Global Alliance za granicą

0 zł

w walucie EUR w krajach EOG1 za granicą

0 zł

pozostałych za granicą

0 zł

Wpłaty gotówki we wpłatomatach (usługa nie jest dostępna dla Kart mobilnych)

 

zlokalizowanych na terenie oddziałów banku w Polsce

0 zł

sieci Planet Cash i Euronet w Polsce

0 zł

Pozostałe opłaty

 

prowizja za przewalutowanie transakcji w walucie innej niż PLN dokonanej kartą

(opłata nie jest pobierana, gdy transakcja płatnicza jest wykonywana z Konta
Powiązanego prowadzonego w walucie, w której realizowana jest ww. transakcja)

5%

 

To tylko wybrane opłaty dotyczące karty, wszystkie opłaty i prowizje znajdziesz w Taryfie Prowizji i Opłat - umieszczonej w Dokumentach poniżej.

Najczęściej zadawane pytania

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Maksymalne dzienne limity kwotowe:

    • limit gotówkowy: 20 000 zł
    • limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 999 999 zł

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
     

    Maksymalne dzienne limity ilościowe:

    • limit gotówkowy: 5
    • limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 9 999

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999

    Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer + 48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora) lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej. Limit można też zmienić w każdym oddziale Banku.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

Jak zastrzec kartę?

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

Jak pobrać aplikację

przez Internet

Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline

Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż

zaloguj się

telefonicznie

Przez telefon

Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828

Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.

W centrum Klienta

W Centrum Klienta Banku BNP Paribas

 

ZNAJDŹ CENTRUM KLIENTA

Płać mobilnie z kartą debetową

Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Prowizji i Opłat
 
Komunikat do Umowy ramowej

Zobacz również

1 W skład Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) wchodzą państwa członkowskie UE oraz Islandia, Liechtenstein i Norwegia.