Bank zmieniającego się świata
 
 
Wybór, który daje wolność

Moja Karta Premium

Dostępność
Online
Oddziały
Telefon
Mobile
Moja Karta Premium

Moja Karta PREMIUM to odpowiedź Banku BNP Paribas na to, jak świat wygląda dzisiaj i jak będzie wyglądał jutro. Zapewnia maksymalną wygodę i elastyczność. Karta debetowa wydawana jest do Mojego Konta Premium.

Korzyści

jak rozliczane są transakcje dokonywane kartą  za granicą?

  • rozliczenie transakcji następuje po kursie z dnia jej wykonania przez użytkownika
  • transakcja jest przewalutowana na walutę rachunku tylko raz
  • przewalutowanie na walutę rachunku dokonywane jest bez dodatkowych kosztów dla prawie 160 walut2

Kursy można sprawdzić na stronie banku 

 

SPRAWDŹ KURS

Bezpłatne Ubezpieczenie  "Rezygnacja z podróży"

 

Często podróżujesz i chcesz się zabezpieczyć przed poniesieniem kosztów w przypadku konieczności odwołania wyjazdu? 

Dzięki ubezpieczeniu „Rezygnacja z Podróży” zyskujesz:

  • możliwość zwrotu kosztów odwołania zarezerwowanej podróży poniesionych przez ubezpieczonego Kartą lub przelewem z Konta osobistego przed rozpoczęciem podróży w związku z jej rezerwacją/ zawarciem umowy podróży, nie więcej jednak niż do 40 000 zł na jedną osobę na podróż 
  • wypłata świadczenia może nastąpić maksymalnie dla 5 osób podróżujących razem (włącznie z Użytkownikiem karty)
  • rozbudowana lista dopuszczalnych powodów rezygnacji z podróży objętych ochroną ubezpieczeniową, m.in.: nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek oraz atak terrorystyczny w miejscu docelowym podróży

Użytkownik Mojej Karty Premium Mastercard może przystąpić do bezpłatnego ubezpieczenia „Rezygnacja z Podróży” w ramach grupowej umowy ubezpieczenia zawartej pomiędzy Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli działającą w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce wchodzącą w skład grupy AXA, a BNP Paribas Bank Polska S.A. będącym ubezpieczającym, na warunkach określonych w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia Rezygnacja z Podróży dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A. Warunki oraz Karta Produktu dostepne w zakładce Dokumenty.

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon  

500 970 341

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Najczęściej zadawane pytania

    • Posiadacze karty do konta w BNP Paribas Bank Polska mają możliwość korzystania z usługi wypłaty gotówki w walucie euro w bankomatach sieci Euronet na terenie Polski.
    • Operacja wypłaty euro polega na obciążeniu konta Klienta, z którym powiązana jest karta, równowartością wypłaconej kwoty euro przeliczoną na złoty wg kursu walut stosowanego przez Euronet dla tego typu transakcji. Bank otrzymaną w złotych kwotę transakcji zaksięguje w ciężar: 
      • Konta osobistego prowadzonego w złotych
      • Rachunku w euro w przypadku kart powiązanych w momencie wypłaty z rachunkiem w euro (usługa dostępna wyłącznie w przypadku kart wydawanych do Kont bardzo osobistych). Rachunek w euro zostanie obciążony równowartością otrzymanej w złotych kwoty, przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Opłaty za wypłaty z bankomatów są uzależnione od typu posiadanego konta osobistego
    • Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
      Gwarancja braku opłaty za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat BNP Paribas Bank Polska. Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska. W przypadku bankomatów obsługiwanych przez innych operatorów może zostać pobrana dodatkowa opłata o ile odpowiednia informacja zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie.
  • Maksymalne dzienne limity kwotowe:

    • limit gotówkowy: 20 000 zł
    • limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 999 999 zł

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
     

    Maksymalne dzienne limity ilościowe:

    • limit gotówkowy: 5
    • limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:

    - limit transakcji internetowych: 9 999

    - limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999

    Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer + 48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora) lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej. Limit można też zmienić w każdym oddziale Banku.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

Jak zastrzec kartę?

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile

Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

Jak pobrać aplikację

przez Internet

Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline

Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż

zaloguj się

telefonicznie

Przez telefon

Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828

Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.

W centrum Klienta

W Centrum Klienta Banku BNP Paribas

 

ZNAJDŹ CENTRUM KLIENTA

Płać mobilnie z kartą debetową

Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!

Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Opłat i Prowizji
 
Komunikat do Umowy ramowej
 
Karta Produktu Ubezpieczenia Grupowego Rezygnacja z Podróży dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A.
 
Szczególne Warunki Ubezpieczenia Rezygnacja z Podróży dla Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A.

Zobacz również

Brak opłat za wypłaty gotówki kartą z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas S.A.. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas S.A. właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.

Transakcje dokonane Moją Kartą Premium Mastercard są przeliczane na walutę rachunku (złoty) z zastosowaniem wyłącznie kursu przeliczenia waluty ustalonego przez organizację płatniczą Mastercard. Kurs jest udostępniany Bankowi przez ww. organizację i prezentowany na stronie internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A. („Bank”). Rozliczenie transakcji następuje po kursie obowiązującym w dniu wykonania transakcji. Kurs przeliczenia waluty obcej – obowiązujący na dany dzień – jest prezentowany przez Bank od godziny 00.00 i obowiązuje dla wszystkich transakcji płatniczych wykonanych ww. karta w tym dniu. Bank nie pobiera dodatkowych opłat za przewalutowanie.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.