Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
Karta Kredytowa MasterCard Standard z wizerunkiem kobiety

Dama wśród kart (RRSO 26,85%)

Kontakt z Doradcą
Dostępność
Oddziały

Co zyskujesz z Kartą kredytową MasterCard Standard (RRSO 26,85%*)

Z myślą o Tobie przygotowaliśmy wertykalną kartę kredytową, zaprojektowaną przez artystę grafika, Jana Kallwejta.

Informacje dodatkowe

* RRSO: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla przykładu reprezentatywnego dla limitu karty kredytowej Mastercard® Standard na 7.02.2024 r. wynosi 26,85%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 604,88 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku 18,5%, całkowity koszt kredytu 604,88 zł, (w tym: odsetki 460,88 zł, miesięczna opłata za kartę 12 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 383,71 zł, 12 rata w wysokości 384,07 zł.

Plan ratalny

Plan ratalny

Zrobiłeś większe zakupy kartą kredytową? Kupiłeś nową pralkę, a może zapłaciłeś za wakacje?

Zdecyduj się na plan ratalny i spłacaj zadłużenie w równych ratach.

Sprawdź

Zamów rozmowę z doradcą

Jak otrzymać kartę?

W centrum Klienta

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji.
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

UMÓW SIĘ

Jak działa Karta kredytowa 

Bezodsetkowy kredyt do 56 dni (nie mniej niż 26 dni)

Okres rozliczeniowy to miesięczny, powtarzalny cykl, w którym rozliczane są transakcje dokonane kartą. Pierwszy Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przyznania Limitu kredytowego i kończy się w Dniu rozliczenia, wskazanym w umowie. Każdy kolejny Okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po zakończeniu poprzedniego i kończy się w najbliższym Dniu rozliczenia.

Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie transakcji, które zawiera listę operacji wykonanych i rozliczonych w tym cyklu.

Od dnia generowania Zestawienia rozpoczyna się 26-dniowy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych wykazanych w tym Zestawieniu. W przypadku spłaty całości zadłużenia w wyznaczonym terminie Bank nie naliczy odsetek od transakcji bezgotówkowych. Transakcje bezgotówkowe spłacone po tym okresie spowodują naliczenie odsetek. Przed końcem okresu bezodsetkowego powinna nastąpić spłata przynajmniej kwoty minimalnej - wskazanej w Zestawieniu.

Karta kredytowa pozwala na:

  • wypłaty gotówki z bankomatu w ramach dostępnych limitów (wypłata wiąże się z prowizją zgodnie z TOiP)
  • stałą kontrolę wydatków dzięki systemowi bankowości internetowej GOonline oraz GOmobile, a także Centrum Telefonicznemu
  • wydanie kart dodatkowych, z których, w ramach przyznanego limitu kredytowego, może korzystać dowolna osoba wskazana przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13. rok życia.
  • ustanowienie automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. - aktywowana na Twój wniosek

Jak spłacać kartę?

Sposoby spłaty karty:

  • Z wykorzystaniem funkcji automatycznej spłaty z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Poprzez bankowość internetową GOonline lub aplikację GOmobile – z wykorzystaniem opcji „Spłać kartę”
  • Przelewem z dowolnego rachunku na rachunek karty kredytowej
  • W oddziale: Bezpośrednia wpłata gotówkowa na rachunek karty kredytowej

 

Automatyczna spłata zadłużenia:

  • Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty
  • Wystarczy złożyć bezpłatną dyspozycję automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.: poprzez bankowość internetową GOonline, Centrum Telefoniczne lub w Oddziale
  • W dniu spłaty należy zapewnić na nim środki wystarczające na pokrycie deklarowanej kwoty spłaty

 

Wysokość spłaty: 

  • Sam zdecyduj o wysokości comiesięcznej spłaty (wyrażonej jako wybrana część zadłużenia lub stała kwota). Spłata nie może być niższa niż kwota minimalna wskazana w Zestawieniu transakcji za dany okres.
  • Posiadacze kart kredytowych Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. mogą przez cała dobę kontrolować status i operacje na rachunku swojej karty z dowolnego miejsca: przez telefon i Internet.

Ubezpieczenie do kart kredytowych Banku BNP Paribas

Najczęściej zadawane pytania

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

dokumenty

 

Umowa o kartę kredytową 

 
Regulamin kart kredytowych dla Klientów detalicznych
 
Taryfa prowizji i opłat

Zobacz również

RRSO: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego dla limitu karty kredytowej Mastercard® Standard na 7.02.2024 r. wynosi 26,85%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 604,88 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku 18,5%, całkowity koszt kredytu 604,88 zł, (w tym: odsetki 460,88 zł, miesięczna opłata za kartę 12 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 383,71 zł, 12 rata w wysokości 384,07 zł.

Udzielenie kredytu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta.

*Prowizje od transakcji gotówkowych wskazane są w obowiązującej Tabeli Prowizji i Opłat.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.