Jeśli w wyznaczonym na wyciągu terminie spłacisz całość zadłużenia z tytułu transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, nie zostaną Ci naliczone odsetki od tych transakcji. Natomiast od transakcji gotówkowych odsetki i prowizje naliczane są zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji Otwiera się w nowym oknie..
Co zyskujesz z Kartą kredytową MasterCard Standard (RRSO 26,85%*)
Z myślą o Tobie przygotowaliśmy wertykalną kartę kredytową, zaprojektowaną przez artystę grafika, Jana Kallwejta.
Informacje dodatkowe
* RRSO: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla przykładu reprezentatywnego dla limitu karty kredytowej Mastercard® Standard na 7.02.2024 r. wynosi 26,85%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 604,88 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku 18,5%, całkowity koszt kredytu 604,88 zł, (w tym: odsetki 460,88 zł, miesięczna opłata za kartę 12 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 383,71 zł, 12 rata w wysokości 384,07 zł.
Plan ratalny
Zrobiłeś większe zakupy kartą kredytową? Kupiłeś nową pralkę, a może zapłaciłeś za wakacje?
Zdecyduj się na plan ratalny i spłacaj zadłużenie w równych ratach.
Zamów rozmowę z doradcą
Jak otrzymać kartę?
W centrum Klienta
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji.
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Jak działa Karta kredytowa
Bezodsetkowy kredyt do 56 dni (nie mniej niż 26 dni)
Okres rozliczeniowy to miesięczny, powtarzalny cykl, w którym rozliczane są transakcje dokonane kartą. Pierwszy Okres rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu przyznania Limitu kredytowego i kończy się w Dniu rozliczenia, wskazanym w umowie. Każdy kolejny Okres rozliczeniowy rozpoczyna się następnego dnia po zakończeniu poprzedniego i kończy się w najbliższym Dniu rozliczenia.
Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie transakcji, które zawiera listę operacji wykonanych i rozliczonych w tym cyklu.
Od dnia generowania Zestawienia rozpoczyna się 26-dniowy okres bezodsetkowy dla transakcji bezgotówkowych wykazanych w tym Zestawieniu. W przypadku spłaty całości zadłużenia w wyznaczonym terminie Bank nie naliczy odsetek od transakcji bezgotówkowych. Transakcje bezgotówkowe spłacone po tym okresie spowodują naliczenie odsetek. Przed końcem okresu bezodsetkowego powinna nastąpić spłata przynajmniej kwoty minimalnej - wskazanej w Zestawieniu.
Karta kredytowa pozwala na:
- wypłaty gotówki z bankomatu w ramach dostępnych limitów (wypłata wiąże się z prowizją zgodnie z TOiP)
- stałą kontrolę wydatków dzięki systemowi bankowości internetowej GOonline oraz GOmobile, a także Centrum Telefonicznemu
- wydanie kart dodatkowych, z których, w ramach przyznanego limitu kredytowego, może korzystać dowolna osoba wskazana przez posiadacza karty głównej, która ukończyła 13. rok życia.
- ustanowienie automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. - aktywowana na Twój wniosek
Jak spłacać kartę?
Sposoby spłaty karty:
- Z wykorzystaniem funkcji automatycznej spłaty z konta osobistego prowadzonego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Poprzez bankowość internetową GOonline lub aplikację GOmobile – z wykorzystaniem opcji „Spłać kartę”
- Przelewem z dowolnego rachunku na rachunek karty kredytowej
- W oddziale: Bezpośrednia wpłata gotówkowa na rachunek karty kredytowej
Automatyczna spłata zadłużenia:
- Nie trzeba pamiętać o terminie spłaty karty
- Wystarczy złożyć bezpłatną dyspozycję automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego w Banku BNP Paribas Bank Polska S.A.: poprzez bankowość internetową GOonline, Centrum Telefoniczne lub w Oddziale
- W dniu spłaty należy zapewnić na nim środki wystarczające na pokrycie deklarowanej kwoty spłaty
Wysokość spłaty:
- Sam zdecyduj o wysokości comiesięcznej spłaty (wyrażonej jako wybrana część zadłużenia lub stała kwota). Spłata nie może być niższa niż kwota minimalna wskazana w Zestawieniu transakcji za dany okres.
- Posiadacze kart kredytowych Banku BNP Paribas Bank Polska S.A. mogą przez cała dobę kontrolować status i operacje na rachunku swojej karty z dowolnego miejsca: przez telefon i Internet.
Najczęściej zadawane pytania
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
Zastrzeżenie karty
Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.
Blokada czasowa
Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.
Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.
Zastrzeżenie karty możliwe jest w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
- Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
- Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
- Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
- Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
- Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
- 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
- Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
dokumenty
RRSO: Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego dla limitu karty kredytowej Mastercard® Standard na 7.02.2024 r. wynosi 26,85%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4 604,88 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku 18,5%, całkowity koszt kredytu 604,88 zł, (w tym: odsetki 460,88 zł, miesięczna opłata za kartę 12 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 383,71 zł, 12 rata w wysokości 384,07 zł.
Udzielenie kredytu oraz warunki kredytowania uzależnione są od wyniku przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej Klienta.
*Prowizje od transakcji gotówkowych wskazane są w obowiązującej Tabeli Prowizji i Opłat.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.