Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 

KARTA KREDYTOWA Z WIZERUNKIEM KOBIETY

Mastercard Standard (RRSO 26,85%)

Dama wśród kart


  • do 30 000 zł limitu1
  • do 56 dni bez odsetek za zakupy
  • nagrody w programie Mastercard Bezcenne Chwile

Zamów rozmowę KARTA KREDYTOWA Z WIZERUNKIEM KOBIETY<h2>Mastercard Standard (RRSO 26,85%) </h2>

Co zyskujesz z Kartą kredytową MasterCard Standard

Z myślą o Tobie przygotowaliśmy wertykalną kartę kredytową, zaprojektowaną przez artystę grafika, Jana Kallwejta.

Do 56 dni bez odsetek za zakupy

  • Robisz zakupy i płacisz za nie kartą kredytową, a my je podsumowujemy na koniec miesięcznego cyklu rozliczeniowego.
  • Jeśli do 26 dni od zakończenia cyklu rozliczeniowego spłacisz całe zadłużenie na karcie kredytowej, nie naliczymy odsetek od Twoich zakupów w danym cyklu rozliczeniowym. Jest to tzw. okres bezodsetkowy, który może trwać do 56 dni.

Więcej o okresie bezodsetkowym >

Nagrody w programie Mastercard Bezcenne Chwile

  • Dołącz do programu.
  • Zbieraj punkty i odbieraj nagrody.
  • Wybieraj z katalogu nagrody rzeczowe, vouchery, subskrypcje w popularnych serwisach i inne.

 

Więcej o Bezcenne Chwile >

Bezpieczne płatności kartą w internecie

  • Płacisz kartą kredytową z usługą 3D Secure, która zwiększa bezpieczeństwo Twoich płatności w sklepach internetowych.
  • Dodatkowo, potwierdzasz płatność mobilną autoryzacją w aplikacji GOmobile lub hasłem SMS.

 

Więcej informacji o 3D Secure >

Poznaj więcej korzyści

Jak spłacać kartę kredytową

Spłać zadłużenie na karcie kredytowej w wygodny dla Ciebie sposób:

  • Ustaw automatyczną spłatę z konta osobistego prowadzonego w naszym banku w bankowości GOonline lub aplikacji GOmobile
  • Spłać kartę w GOonline (wybierz zakładkę Moje Finanse > Karty > Spłać kartę) lub w aplikacji GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Spłać kartę)
  • Zrób przelew z dowolnego rachunku na rachunek karty kredytowej
  • Wpłać gotówkę w centrum Klienta na rachunek karty kredytowej w kasie lub wpłatomacie

Jeśli ustawisz automatyczną spłatę, nie musisz pamiętać o terminie spłaty.

Możesz złożyć bezpłatną dyspozycję automatycznej spłaty zadłużenia z konta osobistego w naszym banku na trzy sposoby:

  • w bankowości GOonline (Wybierz zakładkę Moje Finanse > Karty).
  • w Centrum Telefonicznym pod numerem +48 500 990 500.  Infolinia czynna 24/7, koszt połączenia wg stawki operatora.
  • w centrum Klienta, umów spotkanie >

Pamiętaj, że w dniu spłaty musisz mieć na koncie środki wystarczające na pokrycie deklarowanej kwoty spłaty.

Zdecyduj, ile chcesz spłacić. Możesz ustawić wybraną część zadłużenia lub stałą kwotę. Spłata nie może być niższa niż kwota minimalna widoczna w zestawieniu transakcji za dany okres rozliczeniowy.

Jak zamówić kartę

W centrum Klienta

Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji.
Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.

UMÓW SIĘ

Zadbaj o bezpieczeństwo

Limity karty kredytowej
Blokada czasowa lub zastrzeganie karty
Zabezpieczenia karty

Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

  • Kod PIN, czyli 4 cyfrowy kod nadawany indywidualnie do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdza się transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom.
  • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor, który przechowuje dane karty.
  • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu możesz zapłacić kartą w terminalu, który nie jest przystosowany do obsługi kart z chipem.
  • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel.
  • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia. 
  • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie.
  • Stały (24h/dobę) dostęp do aplikacji GOmobile, bankowości GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

 

Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN.

Są to dane wrażliwe i nikt poza właścicielem karty nie może ich znać!

Zanim potwierdzisz jakąkolwiek operację na swoim koncie, przeczytaj uważnie SMS, który zawiera kod autoryzacyjny oraz przed potwierdzeniem sprawdź dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

Dodatkowe usługi do kart kredytowych

Zamów rozmowę z doradcą

Najczęściej zadawane pytania

  • W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    • aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
    • bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
    • dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    • Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
    • Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
    • Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
    • Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
    • Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
    • 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
    • Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

dokumenty

 

Umowa o kartę kredytową 

 
Regulamin kart kredytowych dla Klientów detalicznych
 
Taryfa prowizji i opłat

Zobacz również

Do czego przyda Ci się aplikacja GOmobile

 

  • sprawdzenia historii transakcji kartą
  • rozłożenia płatności na raty
  • zmiany limitów na karcie
  • szybkiego zastrzeżenia lub blokady karty

 

Dowiedz się wiecej

 

Informacje dodatkowe

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla przykładu reprezentatywnego dla limitu karty kredytowej Mastercard Standard na 16.01.2025 r. wynosi 26,85%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4000 zł, całkowita kwota do zapłaty 4604,88 zł, oprocentowanie zmienne w skali roku 18,5%, całkowity koszt kredytu 604,88 zł, (w tym: odsetki 460,88 zł, miesięczna opłata za kartę 12 zł), 11 miesięcznych rat równych w wysokości po 383,71 zł, 12 rata w wysokości 384,07 zł.

Objaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych związanych z kartą kredytową zamieszczone są na stronie https://www.bnpparibas.pl/definicje-dla-wykazu-uslug-reprezentatywnych

 

Udzielenie i wysokość kredytu uzależnione są od analizy zdolności kredytowej Klienta.

Bankowość elektroniczna to system bankowości internetowej GOonline oraz aplikacja mobilna GOmobile udostępniana przez Bank podstawie zawartej przez Ciebie umowy o kartę kredytową. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie www.bnpparibas.pl w zakładce Bankowość internetowa i mobilna.

Prowizje od transakcji gotówkowych wskazane są w obowiązującej Tabeli Prowizji i Opłat.

2Oferując ubezpieczenie „Moja Karta” Bank BNP Paribas działa w roli Agenta ubezpieczyciela Cardif - Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. Ogólne warunki ubezpieczenia, Karta produktu, Informacja o produkcie ubezpieczeniowym oraz informacja o Agencie i pełnomocnictwo dla banku dostępne są bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/moja-karta

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.