Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

(Dla połączeń krajowych i z zagranicy)

+48 500 990 500

(Dla połączeń komórkowych)

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Masz wątpliwość, czy rozmawiasz z pracownikiem Banku BNP Paribas?

26/08/2022

Możesz bezpłatnie potwierdzić tożsamość pracownika infolinii w aplikacji GOmobile.

Jak to zrobić?

  1. W trakcie rozmowy poproś pracownika, o potwierdzenie jego tożsamości.
  2. Powiadomienie (push) otrzymasz w aplikacji GOmobile.
  3. W treści powiadomienia wyślemy dane pracownika.
  4. Poproś pracownika o podanie imienia i nazwiska.
  5. Jeśli dane są poprawne, zatwierdź powiadomienie wprowadzając PIN ustawiony dla aplikacji GOmobile.

Możesz bezpłatnie potwierdzić jego tożsamość w aplikacji GOmobile.

Jak to zrobić?

  1. W trakcie rozmowy poproś pracownika, o potwierdzenie jego tożsamości.
  2. Powiadomienie (push) otrzymasz w aplikacji GOmobile.
  3. W treści powiadomienia wyślemy dane pracownika.
  4. Poproś pracownika o podanie imienia i nazwiska.
  5. Jeśli dane są poprawne, zatwierdź powiadomienie wprowadzając PIN ustawiony dla aplikacji GOmobile.

W trakcie rozmowy z pracownikiem Banku BNP Paribas możesz także zawnioskować o przesłanie powiadomienia w aplikacji GOmobile, aby potwierdzić Twoją tożsamość. Zatwierdź powiadomienie PIN-em w aplikacji - dzięki temu zweryfikujesz się prościej i szybciej.

 

Dla kogo?

Możesz skorzystać z tej opcji, jeżeli jesteś Klientem indywidualnym, rolnikiem lub małym przedsiębiorcą, a dodatkowo:

 

Co zrobić, jeśli pracownik odmówi weryfikacji lub dane, które podał są błędne? Nie potwierdzaj push-a.

  1. Nie podawaj żadnych swoich danych.
  2. Rozłącz się i niezwłocznie zadzwoń na naszą infolinię:  500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Potwierdzenie tożsamości pracownika odbywa się wyłącznie w aplikacji GOmobile – nigdy przez e-mail, SMS lub inną zewnętrzną aplikację.

 

Pamiętaj!

  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą podczas rozmowy o login lub hasło do bankowości internetowej
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub uzyskanie zdalnego dostępu do komputerów klientów
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o pełen numer karty i kod CVV
  • Jeśli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem Banku - rozłącz się - sprawdź numer na stronie internetowej i oddzwoń

 

Każdą próbę wyłudzenia danych zgłoś niezwłocznie do banku pod numerem 500 990 500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).